🌿 حکیمه آنلاین

سوالات متداول

1. آیا محصولات حکیمه آنلاین دارای مجوز هستند؟

بله، تمامی محصولات ارائه‌شده در فروشگاه حکیمه آنلاین بر اساس اصول طب سنتی تهیه شده و از تولیدکنندگان معتبر و مورد تأیید تهیه می‌شوند.


2. چگونه می‌توانم مشاوره دریافت کنم؟

با مراجعه به صفحه «مشاوره تخصصی» و تکمیل فرم مربوطه، می‌توانید از مشاوره طب سنتی بهره‌مند شوید.


3. مشاوره‌ها به‌صورت رایگان هستند؟

بسته به نوع مشاوره، برخی مشاوره‌ها رایگان بوده و برخی نیاز به پرداخت هزینه دارند. جزئیات در همان صفحه مشاوره ذکر شده است.


4. محصولات در چه مدت به دست من می‌رسد؟

سفارش‌ها معمولاً بین ۲ تا ۵ روز کاری با پست یا تیپاکس به سراسر کشور ارسال می‌شوند.


5. آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

در حال حاضر پرداخت به‌صورت آنلاین انجام می‌شود؛ در صورت فعال شدن پرداخت در محل، از طریق سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.


6. از چه راهی با پشتیبانی در تماس باشم؟

می‌توانید از طریق شماره واتساپ، فرم تماس با ما یا چت سایت با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.


7. داروهای گیاهی برای کودکان هم قابل استفاده‌اند؟

بله، ولی حتماً باید با مشورت مشاور طب سنتی و متناسب با سن و مزاج کودک تجویز شوند.


8. آیا عرقیات گیاهی تاریخ مصرف دارند؟

بله، تمام محصولات دارای تاریخ تولید و انقضا هستند که روی بسته‌بندی درج شده‌اند.


9. مزاج من را چگونه می‌توانم تشخیص دهم؟

با پر کردن فرم مشاوره، تیم حکیمه آنلاین بر اساس علائم و اطلاعات شما، مزاجتان را تشخیص می‌دهد.


10. آیا نسخه‌های تجویزی عوارض دارند؟

در صورت مصرف صحیح و زیر نظر مشاور طب سنتی، نسخه‌ها معمولاً بدون عوارض هستند؛ مگر در صورت مصرف خودسرانه.


11. محصولات آرایشی شما طبیعی‌اند؟

بله، کلیه کرم‌ها، روغن‌ها و ماسک‌های صورت کاملاً گیاهی و بدون مواد شیمیایی هستند.


12. آیا امکان خرید عمده هم وجود دارد؟

بله، برای سفارش‌های عمده می‌توانید از طریق واتساپ یا فرم تماس، با ما در ارتباط باشید.


13. آیا نسخه‌ها برای هر فرد متفاوت است؟

بله، نسخه‌ها کاملاً بر اساس مزاج، سن، وضعیت جسمی و روانی هر فرد شخصی‌سازی می‌شوند.


14. از چه طریق می‌توانم محصولات را پیگیری کنم؟

پس از ثبت سفارش، کد رهگیری پستی برای شما ارسال می‌شود تا وضعیت ارسال را بررسی کنید.


15. آیا می‌توانم از مشاور بخواهم که فقط رژیم غذایی بدهد؟

بله، در صورتی که نخواهید دارویی مصرف کنید، می‌توانید فقط نسخه رژیم غذایی دریافت کنید.


16. آیا مشاوره حضوری هم دارید؟

در حال حاضر مشاوره‌ها فقط به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند؛ در صورت برگزاری جلسات حضوری اطلاع‌رسانی می‌شود.


17. آیا محصولات برای بیماران خاص قابل استفاده‌اند؟

در این موارد حتماً باید با هماهنگی مشاور و همراه با پرونده پزشکی اقدام شود.


18. چطور به حکیمه آنلاین اعتماد کنم؟

با توجه به تجربه‌ی بالای خانم وحیدی، رضایت کاربران، ثبت سفارش‌های موفق، و محتوای علمی منتشرشده، می‌توانید با اطمینان از خدمات ما استفاده کنید.


19. آیا امکان تعویض یا بازگشت محصول هست؟

در صورت خرابی یا مشکل در بسته‌بندی، تعویض یا بازگشت طبق شرایط سایت امکان‌پذیر است.


20. چطور از تخفیف‌ها و محصولات جدید باخبر شوم؟

با عضویت در خبرنامه سایت یا دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما می‌توانید همیشه از تخفیف‌ها مطلع باشید.